Sommerferieklubb 2024

Endelig er det klart for ferieklubb igjen!

Er du mellom 5 og 16 år og vil finne på noe gøy i sommer? Ferieklubben kan friste med mange spennende og morsomme aktiviteter! Vi kan i år tilby blant annet disc golf, sying, sirkuskurs med profesjonelle sirkusartister, fotballskole, sommerleir, danseskole, skytterkurs, Tusenfryd og Liseberg, papirblomstkurs og mye, mye mer.

Påmelding

En oversikt over alle aktivitetene finner du på denne siden. Husk å les hele teksten nøye før du melder deg på en aktivitet. Påmeldingene er økonomisk bindende og betaling skjer ved påmelding.  Ønsker du å melde et barn på en aktivitet, men ser ikke helt at du har råd? Kontakt oss på ferieklubben@moss.kommune.no så finner vi en løsning sammen.

Deltakere fra andre kommuner enn Moss må ha egen personforsikring.

OBS! Påmelding åpner 4. juni for de fleste aktivitetene, og lenker til påmelding vil være aktive fra denne dagen. Noen aktiviteter hos våre samarbeidspartnere er allerede åpne for påmelding, du finner da påmeldingslenker eller e-poster for påmelding under den enkelte aktivitet.

Har du spørsmål?

Kontakt ferieklubben@moss.kommune.no eller Arthur Olsen på telefon 930 85 578.

Vi gleder oss til å se deg!

Uke 24+25 - Sommerferieklubb

Uke 26 - Sommerferieklubb