Hvordan er det å bo der du bor?

I jobben med Boligpolitisk kommunedelplan er vi svært interessert i å høre fra innbyggerne våre. Vi håper nettopp DU vil bidra med dine innspill!

Denne byen er laget av flinke elever på Åvangen skole Mariann Dalseth/Moss kommune

Vi har arrangert frokostmøter med bolig som tema og hatt verksted om bomiljøkvaliteter. Men fordi disse arrangementene som oftest skjer i skole- og arbeidstid har vi derfor laget en digital spørreundersøkelse som vi håper du vil svare på!

Vi lurer kort og godt på hvordan du opplever stedt der du bor: Er det bra eller dårlige ting ved stedet du vil dele med oss?

Si din mening her:

Hvordan er det å bo der du bor?

Moss kommune gjør oppmerksom på at undersøkelsen er anonym, og ber deg om å ikke skrive inn personsensitiv informasjon, eller informasjon som kan bidra til å identifisere deg.