Slik søker du jobb hos oss

I Moss kommune er jobbmulighetene mange! Vi har jevnlig ledige stillinger innen helse, oppvekst, økonomi, IT og mye mer.

Hvordan bli ansatt?

For å få fast stilling eller et lengre vikariat i kommunen, må du søke på en jobb som er lyst ut i en egen stillingsannonse. Du finner alltid stillingsannonsene på vår nettside for ledige stillinger og på www.nav.no, i tillegg til andre nettsider. Våre ledige stillinger lyses ut offentlig, med minst to ukers søknadsfrist.

Hvordan søke?

Vi bruker rekrutteringssystemet Jobbnorge for å motta og behandle søknader. Klikk på «søk stilling» i en stillingsannonse for å registrere deg som kandidat. Du kan da opprette profil og skrive søknad og CV, og du kan laste opp vitnemål og attester. Informasjonen du registrerer, kan du gjenbruke i andre søknader.

De søkere som vurderes som best kvalifisert på bakgrunn av sine søknadspapirer, vil bli innkalt til intervju. Du vil da bli kontaktet på telefon eller e-post. Alle søkere får beskjed om utfallet av ansettelsesprosessen.

Teknisk støtte for Jobbnorge

Hvis du trenger hjelp med bruk av Jobbnorge kan du kontakte deres kundeservice på tlf. +47 75 54 22 20  eller e-post kundeservice@jobbnorge.no.

Artikkelliste