Melløs, Lyngrabben og Løvstad aktivitetssenter

Dagaktivitetstjenestene i Moss kommune er et tilbud til unge og voksne personer med ulike funksjonsbegrensninger, og som ikke har anledning til å benytte andre arbeid- eller aktivitetstilbud.

Dagaktivitetstjenesten organiseres på tre ulike steder. Aktivitetshusene på Melløs, Lyngrabben og Løvstad gir avdelingen mulighet til å tilpasse aktivitetstilbud og miljø til den enkelte tjenestemottaker.

For tiden kan tjenestemottakerne ta del i aktiviteter som: lysstøping, musikk, matlaging, veving, skogsarbeid, snekkerverksted og diverse hobbygrupper samt riding og bading. Utvalget av aktiviteter kan variere noe og mange av aktivitetene er individuelt tilpasset.

Fritidsklubben "Kafe`kroken " holder åpent tirsdager fra 17.00 -19.00 i lokalene på Løvstad. Ved spørsmål ta kontakt på telefon 477 85 651 eller på epost camilla.dyba@moss.kommune.no
Du finner mer informasjon i artikkelen om “Kafé kroken”.

Kontaktinformasjon til aktivitetssentene:

Melløs